Інформаційні технології в освіті — досягнення та проблеми мотивації

Автор(и)

  • В. І. Векерик ІФНТУНГ, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
  • В. Ю. Степаненко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 03056, м. Київ, пр. Перемоги, 37
  • К. Г. Левчук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 03056, м. Київ, пр. Перемоги, 37

Ключові слова:

дистанційне навчання, інноваційна освіта, інформаційне освітнє середовище, комунікаційні технології, телекомунікаційні засоби, мотивація навчання.

Анотація

Розглянуто питання, що стосуються інформаційних та комунікаційних технологій в освіті, а також зміни вимог до роботи викладача при впровадженні дистанційної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1 Андреев А. А. Дидактические основы дистанционного обучения. – Режим доступу
http://aqua.iefb.agtu.ru/dist/Biblio/Dissert/dissert_ Andreev/br/ogl-b.htm
2 Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні, затверджена Міністром освіти України від 20.12.2000 р.
3 Кухаренко В. Н. Дистанционное обучение. Условия применения. Дистанционный курс / В. Н. Кухаренко, Е. В. Рыбалко, Н. Г. Сиротенко; Под ред. Кухаренко В. Н. – Харьков: Торсинг, 2002. – 320 с.
4 Левчук К. Г. Інтерактивні моделі у викладанні механіки / К. Г. Левчук // Управління в освіті: Збірник матеріалів конференції V міжнародної
наук.-практ. конф. (Львів, 14-16 квітня 2011 р.). – Львів, 2011. – С.163-164.
5 Левчук К. Г. Застосування інформаційних технологій у викладанні фундаментальних наук / К. Г. Левчук // Болонський процес: стан та перспективи розвитку вищої освіти в Україні: Тези доповідей ІХ всеукраїнської наук.- метод. конф. (Київ, 2010 р.) Збірник тез доповідей, Частина 2. – Київ: НТУУ «КПІ», 2010.– 205-207 с.
6 Степаненко С. Г. Діяльність викладача як основа керування процесом навчання / С. Г. Степаненко, В. Ю. Степаненко // Управління в освіті: тези доповідей V міжнародної наук.-практ.конф., (Львів, 14-16 квітня 2011 р.). – Львів, 2011. – С. 289-290.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-24

Як цитувати

Векерик, В. І., Степаненко, В. Ю., & Левчук, К. Г. (2013). Інформаційні технології в освіті — досягнення та проблеми мотивації. Prospecting and Development of Oil and Gas Fields, (1(46), 298–301. вилучено із https://rrngr.nung.edu.ua/index.php/rrngr/article/view/370

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають