Віртуальні інтерактивні навчальні засоби – майбутнє дистанційного навчання для інженерних напрямів

Автор(и)

  • М. П. Мазур Хмельницький національний університет, 29016, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11,
  • М. Л. Яновський Хмельницький національний університет, 29016, м. Хмельницький, вул. Інститутська, 11,

Ключові слова:

дистанційне навчання, віртуальні лабораторні роботи, віртуальні лабораторні роботи.

Анотація

Розглядаються особливості розробляння віртуальних практичних інтерактивних засобів навчальних дисциплін для дистанційного навчання з технічних і технологічних спеціальностей. Автори пропонують власну методику розробляння таких засобів навчальних дисциплін у вигляді віртуальних симуляційних або відео-лабораторних робіт.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1 Технология создания виртуального лабораторного практикума в информационно-образовательной
среде. / Г.П. Путилов, И.А. Тарасов, С.Р. Тумковский. – Режим доступу: http://learning.itsoft.ru/docs/ptt.html.
2 Троицкий Д. И., Виртуальные лабораторные работы в инженерном образовании. – Режим доступу: http://www.quality-journal.ru/ data/article/375/files/Binder13.pdf.
3 Сокуренко В.І. Особливості впровадження дистанційного навчання для технічних спеціальностей / Сокуренко В. І., Огданський І. Ф.,
Папірник Р. Б., Солод Л. В. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vpabia/200 9_2/statii/UDK%20378.pdf.
4 Положення про дистанційне навчання // Офіційний сайт Українського інституту інформаційних технологій в освіті: http://udec.ntukpi.kiev.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-24

Як цитувати

Мазур, М. П., & Яновський, М. Л. (2013). Віртуальні інтерактивні навчальні засоби – майбутнє дистанційного навчання для інженерних напрямів. Prospecting and Development of Oil and Gas Fields, (1(46), 280–285. вилучено із https://rrngr.nung.edu.ua/index.php/rrngr/article/view/367