Вища інженерна освіта фахівців нафтогазового комплексу в умовах сталого енергетичного розвитку
Ключові слова:
європейська інтеграція, інноваційний розвиток, підготовка фахівців, інтелектуальні ресурси.Анотація
Бурхливий розвиток науки і техніки, третя технологічна революція, прагнення українського суспільства стати на шлях до європейської інтеграції, до інноваційного розвитку економіки вимагає серйозного удосконалення змісту, форм і методів підготовки фахівців інженерних спеціальностей.
Тому необхідно визначити предмет, мету, засоби, процес (спосіб, технологію) та результати інженерної діяльності з урахуванням викликів сталого розвитку перед суспільством. Важливим моментом є визначення критеріїв інженерної діяльності. На сучасному етапі вагомими також є інтелектуальні ресурси даної діяльності і компоненти компетентності інженера: базові, особистісні, соціальні та професійні. У результаті проведеного аналізу запропоновано структуру навчального курсу для інженерних спеціальностей «Методологія інженерної діяльності в умовах сталого розвитку».
Завантаження
Посилання
2 Карпаш М. Вища інженерна освіта в умовах сталого розвитку суспільства / М. Карпаш, Є. Крижанівський, О. Карпаш // Вища освіта України. – 2014. – №2. – C. 55-60. – ISSN 2078-1016.
3 Карпаш О.М. Інженерна діяльність в умовах сталого розвитку: навчальний посібник / О.М. Карпаш, В.С. Шейнбаум, М.О. Карпаш.
– Івано-Франківськ: вид-во ІФНТУНГ, 2014. – 289 с.
4 Про схвалення Енергетичної стратегії України на період до 2030 року / Кабінет Міністрів України/ Розпорядження від 24 липня 2013 р. № 1071-р. – Київ.